
Modalitatea de contestare a deciziei și formularele aferente pentru reclamație administrativă
În conformitate cu prevederile art. 21 din Legea nr. 544/2001 privind informaţiile de interes public, în situația în care o persoană se consideră lezată în drepturile sale prin refuzul explicit sau tacit al unei autorități sau instituții publice, de a furniza informațiile solicitate, aceasta poate formula o reclamație adresată conducătorului instituției publice în termen de 30 de zile de la luarea la cunoștință a refuzului.
De asemenea, conform art. 22 din același act normativ, dacă reclamația nu este soluționată în mod favorabil, solicitantul poate formula plângere la instanța de contencios administrativ a tribunalului în a cărui rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul autorităţii sau instituţiei publice în termen de 30 de zile de la primirea răspunsului nefavorabil sau de la expirarea termenului legal de soluționare.
Instanța poate obliga instituția publică să comunice informațiile solicitate și să acorde, dacă este cazul, despăgubiri pentru daune morale și/sau patrimoniale. Astfel, vă punem la dispoziție următoarele formulare pentru a vă asigura de respectarea drepturilor dumneavoastră:
PRIMĂRIA COMUNEI GHIRODA,
Adresa: Strada Victoria, nr. 46, Ghiroda, jud. Timiș,
Cod postal: 307200
Telefon: 0256 / 205.201
Fax: 0256 / 287.406
Email: registratura@primariaghiroda.ro
TAXE ȘI IMPOZITE
Luni, Marti, Joi: 08:30 – 14:00
Miercuri: 08:30 – 17:00
Vineri: 08:30 – 12:00
URBANISM
Miercuri: 09:30 – 18:00
REGISTRATURĂ
Luni, Marți, Joi: 08:00 – 16:00
Miercuri: 08:00 – 18:00
Vineri: 08:00 – 14:00
CASIERIE
Luni, Marti, Joi: 08:30 – 14:30
Miercuri: 08:30 – 17:30
Vineri: 08:30 – 12:30