Conform Art. 5, alin. (1) şi (2) din Legea nr. 544/2001 privind accesul la informațiile de interes public, autoritatile si institutiile publice au obligatia să publice şi să actualizeze anual un buletin informativ care va cuprinde următoarele informații de interes public:

a) Actele normative care reglementează organizarea și funcționarea autorității sau instituției publice

b) Structura organizatorică, atribuțiile departamentelor, programul de audiențe al autorității sau instituției publice, programul de funcționare

REGISTRATURĂ

Luni, Marți, Joi: 08:00 – 16:00
Miercuri: 08:00 – 18:00
Vineri: 08:00 – 14:00

TAXE ȘI IMPOZITE

Luni, Marti, Joi: 08:30 – 14:00
Miercuri: 08:30 – 17:00
Vineri: 08:30 – 12:00

URBANISM

Miercuri: 09:30 – 18:00

CASIERIE

Luni, Marti, Joi: 08:30 – 14:30
Miercuri: 08:30 – 17:30
Vineri: 08:30 – 12:30

PROGRAM AUDIENȚE

Joi: 09:00 – 13:00.

Înscrierile pentru audiențe se fac la registratura instituției, prin adresa de e-mail registratura@primariaghiroda.ro, sau prin telefon 0256 205 201.

c) Numele și prenumele persoanelor din conducerea autorității sau a instituției publice și ale funcționarului responsabil cu difuzarea informațiilor publice

d) Coordonatele de contact ale autorității sau instituției publice, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail și adresa paginii de Internet

Primăria Ghiroda

e) Sursele financiare, bugetul și bilanțul contabil

f) Programele și strategiile proprii

g) Lista cuprinzând documentele de interes public:

  • Actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea primăriei
  • Structura organizatorică, atribuţiile departamentelor şi a structurilor din primărie
  • Programul de funcţionare şi programul de audienţe al primarului
  • Coordonatele de contact ale instituţiei (denumire, adresa poştală, nr. de telefon, de fax, adresa de e-mail şi adresa paginii de Internet)
  • Numele şi prenumele persoanelor din conducerea primăriei, precum şi numele persoanei/compartimentului responsabil cu difuzarea informaţiilor de interes public
  • Sursele financiare, bugetul, bilanţul contabil
  • Programele şi strategiile proprii
  • Rapoarte anuale de evaluare a aplicării Legii nr. 544/2001 şi Legii nr. 52/2003
  • Proiectele de acte normative supuse dezbaterii publice
  • Comunicate de presă, informaţii de presă, drepturi la replică
  • Declaraţii de avere şi de interese
  • Informaţii privind organizarea concursurilor de selecţie a candidaţilor în vederea angajării şi condiţiile necesare pentru ocuparea posturilor.

 

h) Lista cuprinzând categoriile de documente produse și/sau gestionate, potrivit legii

  • Note, documente elaborate şi expediate (corespondenţa)
  • Condici de predare-primire corespondenţă
  • Registre de intrare-ieşire documente
  • Rapoarte
  • Instrumente de prezentare şi motivare, proiecte de acte normative
  • Memorandumuri
  • Petiţii şi răspunsuri la petiţii
  • Adrese către alte instituţii
  • Note de corespondenţă internă
  • Agenda de lucru a şedinţelor pregătitoare şi a şedinţelor de Guvern
  • Decizii ale Primarului
  • Acte normative
  • Puncte de vedere, avize
  • Transcrieri ale stenogramelor dezbaterilor şedinţelor de Consiliu Local
  • Fişe ale posturilor
  • Fişe de apreciere individuală a activităţii personalului
  • Condici de prezenţă
  • Procese verbale de predare-primire
  • Documente financiar-contabile potrivit legislaţiei în vigoare
  • Proiectul anual de buget
  • Bilanţul contabil (execuţia bugetară anuală) şi anexele aferente
  • Situaţii privind actualizarea inventarelor bunurilor
  • Raport privind activitatea de control financiar preventiv
  • Manuale, metodologii, rapoarte
  • Fişe de inventar
  • Note de chemare
  • Documentaţii achiziţii publice
  • Referate de necesitate
  • Registru acte normative
  • Dosare juridice aflate pe rolul instanţelor judecătoreşti
  • Ordine de deplasare
  • Dosare profesionale ale angajaţilor
  • Opisul carnetelor de muncă
  • Dosare de pensionare
  • Adeverinţe
  • Comunicate de presă, informări, precizări, drepturi la replică
  • Acte administrative cu caracter individual
  • Contracte individuale de muncă
  • Documente de arhivă

 

i) Modalitățile de contestare a deciziei autorității sau a instituției publice în situația în care persoana se considera vătămată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solicitate

Comments are closed.

Close Search Window